Javno komunalno podjetje Grosuplje d.o.o.

DEŽURNE ŠTEVILKE
Vodovod: 041 649 540
Odpadne vode: 051 659 934
Pogrebna služba: 031 665 444
Oskrba s toploto: 051 350 100
Dimnikar: 041 287 436

29,1°C Hitrost vetra: 1,61 m/s
Količina padavin v zadnjih 30ih minutah: 0,00 mm

Uvodna stran > PITNA VODA > Sporočanje stanja vodomera, obračun, reklamacije

Sporočanje stanja vodomera, obračun, reklamacije

SPOROČANJE STANJA VODOMERA:

- po telefonu: (01) 788 89 10

- po e-pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

- preko spletne strani: www.jkpg.si/sporočanje stanja

- preko sistema Komunala.info

 

OBRAČUN

Cene so oblikovane skladno z Uredbo o metodologiji o oblikovanju cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (UL RS št. 87/12, 109/12). Cene si lahko ogledate tu.

Storitve oskrbe s pitno vodo 

Vodarina pokriva stroške opravljanja storitev in je spremenljivi del cene, odvisen od količine porabljene pitne vode. Poraba vode je lahko na računu prikazana kot dejanska poraba ali kot akontacija. Popis stanj vodomerov se izvaja dvakrat letno oz. mesečno (pravne osebe in večstanovanjski objekti).

Omrežnina pokriva stroške najema in vzdrževanja infrastrukture in je nespremenljivi del cene, odvisen od premera obračunskega vodomera. Omrežnina je stalen mesečni strošek, neodvisen od porabljene količine pitne vode. 

 

REKLAMACIJE 

Reklamacije sprejemamo v roku 15 dni od datuma računa. Pri podani reklamaciji prosimo navedite številko računa in odjemno mesto. 

- po telefonu: (01) 788 89 10

- po e-pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

- na naslov: Javno komunalno podjetje Grosuplje d.o.o., Cesta na Krko 7, 1290 Grosuplje

 Test

Uvodna stran > PITNA VODA > Sporočanje stanja vodomera, obračun, reklamacije